Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti:
Paslėpti:
 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 69 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-18 01:55:05 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005-03-11 08:05:57
Pranešimai: 423
Bumba rašė:
O consoles upgrade'inti nereikia? :wink:

reikia reikia, nuvarai y gariunkes ir pacipuoja kad piratkes eitu


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-19 03:37:54 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2004-06-04 12:40:35
Pranešimai: 1162
Na aš tai tikrai nemanau kad žaidimai nusivažiuoja... Bent jau žaidimai consolems vis geresni, na o pc žaidimai visada buvo ir bus vieną koja atgal...
Na bet tokie žaidai kaip HL2, WoW yra awesome...
Šiaip kokiais 92 padarius bet koki šustra žaidimuka ant PC, su nebloga grafika, nebutinai 3d, jis galėjo tapti hitu. Dabar kad sukurti hita reikia labai daug visko mokėti, reikia daug visko sukodinti, nupiesti, sumodelinti daug daug contento, o tai jaunoms žaidimu kurimu užsimačioms bendrovėms sunku iš sykio tai padaryt, už tai ir turim kruvą niekuo neipatingu žaidimų, nors ir išnaudojančiu tam tikrus resusrsus.
Aišku gaila kad žaidimai prisidengę sėkmingų savo protevių kaukėmis bando skinti į rinka...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-19 04:18:58 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2005-11-16 08:11:22
Pranešimai: 143
Siaip kas liecia konsoles tai tokios kaip PS ir PS2 tikrai turi nemaza geru zaidimu ir netgi pastebiu kad ant PS2 esantys geimai dazniausiai ygauna dar ir kazkoky pasakojimo elementa, nesvarbu ar tai lenktynes kokios, ar kad ir fightingas, vistiek yra kazkoks pasakojimas, kuris labiau sudomina zaisiti visa zaidima. Tai manau tikrai geras reiskinys. Ir dar vienas pliusas del konsoliu - kad geimai beveik visad eina 100%, ta prasme retai kada pasitaiko kad strigtu ar pan, nebent jei koky cd pabaraizes esi. O an pc tai kiekvienam geimui kyla milijonai nesuderinamumo bedu - tai vaizduske netinka, tai OSas, tai dar kas. Ir net jei ir bandai ant keliu, is paziuros tos pacios hardwarines konfiguracijos, kompu viena koky zaidima, tai nevisad gali but garantuotas kad pasileis ant abieju.

Konsoles yra gerai, nes jos geimam specializuotos, ir patys geimai kuriami konkreciai joms :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-19 05:42:17 
Kadaise buvo tik pora geimu, tai visi visus zhaide ir visiems visi geimai patikdavo. O dabar paprashchiausiai per daug geimu ishlepino vartotoja :).


Į viršų
  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-19 06:53:32 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2004-10-23 05:47:36
Pranešimai: 521
Miestas: Vilnius
Geimai nenusivaziavo, o paprasciausiai geimeriai islepo. Paprastas pavyzdys:
1999metai. Zaidziu half-life. Galvoju: oho! cia kambary galima nuspaust jungikli ir isjungt sviesa! omfgbbqwtflolhlftw!!1
2005metai. Zaidziu F.E.A.R. zaidima, kuriam galima sudauzyt kiekviena sudlempe. Galvoju: kas per nesamone, kad saunu i statine, ji nejuda? Negi buvo sunku padaryt normalia fizika?!
Taip istikro buvo...

Del naujo kompo pirkimo, tai battlefield1942(2002metai) ir battlefield2(2005metai). Jei nenori naujo kompo- pirk konsole. 2-3metus eis visi zaidimai, tik beda, kad po 1-2metu zaidimai, lyginant su pc, atrodys kaip "pure shit sprayed upon the screen" (VideoGamesSuck.com).

Del serijos nusivaziavimo, tai negyvos karves melzimas- didele problema, bet kol zmones perka, tol ta karve melzia...
(i sims'us pirstais tikrai nerodau! :roll:)

_________________
my.opera.com/nerius


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-23 10:20:27 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004-01-04 09:41:41
Pranešimai: 939
Miestas: Šventoji Klaipėda Kaunas Vilnius
Man labai patinka, kad dabar ~veik visuose zaidimuose ipucia sioki toki siuzeta (jau minejo apie tai).
Pavyzdziui, isijungiu Need For Speed - Most Wanted ir sau ramiai paziurineju intarpus, pasigroziu geru CG, gera kinematografija, operatoriu darbu, t.t., t.t., kaip puikiai susieta viskas su zaidimu. (siandien pazaidziau, labai, labai nustebino ir patiko)

Senai, senai zaidimai tai _maximum_ turedavo kazkoki Intro filmuka, po kurio pradedi zaidima ir istorija, jei ji buna, nebent pletojama per tekstinius failus.
Geras pavyzdys butu Quake 2. Po jo neuzilgo jau atsiradinedavo tikrai daug geru istorijiniu zaidimu.
Palyginimui, ar zaidimai, kurie turedavo labai ispletota siuzeta, supinta su zaidimui per intarpus ar dialoga (Deus Ex, System Shock, Sin, Metal Gear Solid, tik pvz), budavo itin sekmingi? Ar yra pasitaike, kur ispletotas siuzetas tinkamai, taciau zaidimas patyres fiasko?

Na taip, nelabai imanoma pasipriesinti "pasiula <---> paklausa", taciau reikia neuzmirsti skirtingas grupes, apie kurias jau irgi cia kazkas rase.
:) Siaip butu galima susieti holivudiskuma su masemis su "levu skoniu ir dideilu ispuikimu" su paklausa, o tai su "levais zaidimais". Perdeta generalizacija rulez!

Siaip as patenkintas esama situacija uzsienyje. Muzikoje dabar kyla toks "indie" dalykas, o ir vis dazniau matau zaidimus, kurie nera tokie dideli biudzhetiniai, bet idomus, intelektualiniai, kas, aisq, mane vezha :>

_________________
Portfolio | Bloge: Menininko mėgėjo ir profesionalus menininko priešprieša (II dalis) | .rust-engine. | Degantys pieštukai
“Metal Gear Solid” žanras yra ne “Tactical Espionage Action”, o “Frogeris”.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti laišką  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-24 03:37:42 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004-03-19 06:01:24
Pranešimai: 339
Litho rašė:
Ar yra pasitaike, kur ispletotas siuzetas tinkamai, taciau zaidimas patyres fiasko?


Jeigu atmesti nelabai apirbrezhtina savoka 'tinkamai', tai tarkim pora Ubisoft geimu: Prince Of Persia ir Beyond Good and Evil. Abu patyre fiasko na ir greichiausia galima tarti turejo ishpletota siuzheta.

Mintis is Lost Garden (http://lostgarden.com/2005/04/practical-definition-of-innovation-in.html):
The lesson I get from HL[Half-Life] is not that 'Plot makes a great game'. Instead I see that 'The FPS genre becomes more addictive if you add in an intermediate risk/reward cycle between picking up powerups and the traditional cutscene at the end'


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-24 06:17:11 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2005-11-16 08:11:22
Pranešimai: 143
Perejau Beyond Good and Evil losiau ir manau kad pagrindine beda su tuo geimu yra trumpas zaidimo laikas ir pabaiga neuzbaigta kazkokia ...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-24 06:49:31 
Pagrindine beda su Beyond Good and Evil ir Prince of Persia buvo tai, kad tai nebuvo dar vienas kazhkur matytas FPS arba dar vienas kazhkur matytas RTS.


Į viršų
  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-26 07:02:03 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004-01-03 09:07:07
Pranešimai: 259
Miestas: Kaunas
o NFS beda kad metantis tarp uber omfg superkaru ir pocket rocketu, most wanted gavosi ne tik most vanted bet ir kitoks most (insert neigima ispudi sukelianti zodeli here).

nepykit, bet reikejo ishsilieti, gaila ismestu (tikrai taip - ismestu) pinigu ant originalo, reikejo papirataut vis delto prieshtai.

kodel pavyzdziui gran turismo serija kuo tolyn, tuo geryn ??? uzsimerkes, kelis skrynus paziurejas, nuejau ir originala nusipirkau, visai nesigailiu, lyginant su nfs - mw.

o final fantasy serija ?

galbut ne kas kitas, o patys developeriai ir kalti, kad karve merdeja, atmestinai ja priziurint ?

_________________
c'mon, you can't hate me just because i love flame wars.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-26 07:33:08 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004-01-03 05:15:42
Pranešimai: 323
Miestas: Kaunas
Gytis-HV rašė:
o NFS beda kad metantis tarp uber omfg superkaru ir pocket rocketu, most wanted gavosi ne tik most vanted bet ir kitoks most (insert neigima ispudi sukelianti zodeli here).

nepykit, bet reikejo ishsilieti, gaila ismestu (tikrai taip - ismestu) pinigu ant originalo, reikejo papirataut vis delto prieshtai.

<...>
galbut ne kas kitas, o patys developeriai ir kalti, kad karve merdeja, atmestinai ja priziurint ?

Bet jeigu atsiras tokiu kaip tu - kurie pirks uzsimerke - tai ir toliau taip bus. Ir siaip kazkodle as nematau priezasties del poros zaidimu staiga teigti, akd zaidimai nusivaziuoja... Juk jei tua nepatinka cicinas - tai dar nereiskia, kad visi pasaulio muzikantai dainuoja crap'a?

O siaip nep[iratatu reik pries p[erkant, o ismokt parsipust DEMO versijas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-27 09:10:25 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004-01-03 09:07:07
Pranešimai: 259
Miestas: Kaunas
na joah,demo versija yra demo versija, del nfsmw pripazystu klaida, oka daryti su geimas, tik tarkim konsolines versijos ?
zeldas pirkau ir pirksiu uzsimerkes, nes zelda iki siol == kokybe, kaip ir final fantasy bei gran turismo. taciau, po paskutines nfs versijos, man nfs nebutinai == kokybe, tiesiog turi daryti daug researcho, klausineti nuomoniu,o ne nuejas i parduotuve ir pamates lentynoje zaidima, ji imti ir pirkti, zinodamas, kad gausi tikrai kokybishka ir malonu vartoti produkta (na kokybes kriterijus gali buti ivairiai ivertintas, bet darykim prielaida, jog sukodyjimo kokybe i tai neieina). taigi, mano galva, taip smarkiai eksperimentuojant su serija,galima labai smarkiai jai pakenkti. pvz, squaresoft, experimentuodama su final fantasy serija taktiku pavidalu, tiesiogiai nepririso ju priepagrindines serijos, kas leidzia nesekmes atveju pakankamai ishskirti, jog tai buvonevykes eksperimentas su nuokrypiu i sali, o pagrindine serija tes senasias tradicijas.

_________________
c'mon, you can't hate me just because i love flame wars.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-28 11:37:56 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004-03-19 06:01:24
Pranešimai: 339
Gytis-HV rašė:
taigi, mano galva, taip smarkiai eksperimentuojant su serija,galima labai smarkiai jai pakenkti.

shtai tau EA uzh experimentavima ir inovacijas ;)
btw, jeigu kam ishkyla klausimas 'kodel tie developeriai vien tik clone'us gamina ir nieko naujo nesugalvoja' - tai atsakymas butu - nes geimeriai ish tikruju kaip tik tuo ir nori...

(nors gali buti, todel, kad developeriai yra visishkai tupi ir negali nieko sugalvoti ir aplamai tingi dirbti :) )


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-29 01:17:43 
ReJ rašė:
(...) jeigu kam ishkyla klausimas 'kodel tie developeriai vien tik clone'us gamina ir nieko naujo nesugalvoja' - tai atsakymas butu - nes geimeriai ish tikruju kaip tik tuo ir nori...)


Nevisi :)


Į viršų
  
 
 Pranešimo tema:
Naujas pranešimasParašytas: 2005-11-29 02:46:12 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004-01-03 05:15:42
Pranešimai: 323
Miestas: Kaunas
KriS rašė:
ReJ rašė:
(...) jeigu kam ishkyla klausimas 'kodel tie developeriai vien tik clone'us gamina ir nieko naujo nesugalvoja' - tai atsakymas butu - nes geimeriai ish tikruju kaip tik tuo ir nori...)


Nevisi :)

Geimeriai nori naujoviu, bet kartu, kad tos naujoves nebutu sugadinta sena.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 69 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Mes naudojam: phpBB © 2010